×
×

تبلیغات گسترده شهری، ژست انتخاباتی برای زاکانی است نه خدمت به شهر- نژاد‌بهرام

  • کد نوشته: 9852
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۴
  • 0 بازدید
  • ۰
  • سازه‌های تبلیغی معمولاً بخشی از ظرفیت خود را به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص می‌دهند و ضرورتی نداشت برای اطلاع‌رسانی اخیر، این حجم از تبلیغات گسترده در سطح شهر شکل بگیرد.شهرداری می‌توانست از تلویزیون‌هایی که خودش در نقاط مختلف شهر نصب کرده استفاده کند.

    تبلیغات گسترده شهری، ژست انتخاباتی برای زاکانی است نه خدمت به شهر- نژاد‌بهرام
  • سازه‌های تبلیغی معمولاً بخشی از ظرفیت خود را به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص می‌دهند و ضرورتی نداشت برای اطلاع‌رسانی اخیر، این حجم از تبلیغات گسترده در سطح شهر شکل بگیرد.شهرداری می‌توانست از تلویزیون‌هایی که خودش در نقاط مختلف شهر نصب کرده استفاده کند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *