×
×

ممنوعیت پخش قرعه‌کشی جام جهانی و تبعات آن بر بازار رسانه‌ای

  • کد نوشته: 14532
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۴
  • 0 بازدید
  • ۰
  • این سیاست دارای پیامدهای منفی برای اقتصاد رسانه‌ای کشور است. پلتفرم‌های آنلاین، به‌عنوان بازیگران جدید و رو‌به‌رشد در صنعت رسانه، نیاز دارند تا محتوای جاذب‌کننده برای جذب مخاطب و تأمین درآمد داشته باشند. ممنوعیت این‌گونه محتوا، رشد طبیعی این پلتفرم‌ها را سرکوب می‌کند و بازار رسانه‌ای را در وضعیت ایستایی نگاه می‌دارد.

    ممنوعیت پخش قرعه‌کشی جام جهانی و تبعات آن بر بازار رسانه‌ای
  • این سیاست دارای پیامدهای منفی برای اقتصاد رسانه‌ای کشور است. پلتفرم‌های آنلاین، به‌عنوان بازیگران جدید و رو‌به‌رشد در صنعت رسانه، نیاز دارند تا محتوای جاذب‌کننده برای جذب مخاطب و تأمین درآمد داشته باشند. ممنوعیت این‌گونه محتوا، رشد طبیعی این پلتفرم‌ها را سرکوب می‌کند و بازار رسانه‌ای را در وضعیت ایستایی نگاه می‌دارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *