در آن دهه، ایران (و برزیل) تنها دو کشور خارج از آمریکا بودند که به تولید (مونتاژ) محصولات جیپ میپرداختند. این موضوع یک نقطه قوت تبلیغاتی بود که بر "ایرانی" بودن این خودروها تأکید میکرد.
معاون وزارت اقتصاد: با افزایش شفافیت مالی، قدرت تصمیمگیری بیشتر میشود
معاون وزارت اقتصاد: با افزایش شفافیت مالی، قدرت تصمیمگیری بیشتر میشود
مشارکت اسنپ در تامین هزینه دارو برای کودکان دارای معلولیت
حادثه عجیب برای یک گوزن؛ شاخ در کاسه چشم (فیلم)
قناتها نسخه سنتی مدیریت آبهای زیرزمینی + فیلم
تورم آمریکا روند صعودی گرفت
راهنمای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب و کرم آبرسان مخصوص پوستهای حساس
مهمترین علائم دیابت چیست؟در آن دهه، ایران (و برزیل) تنها دو کشور خارج از آمریکا بودند که به تولید (مونتاژ) محصولات جیپ میپرداختند. این موضوع یک نقطه قوت تبلیغاتی بود که بر "ایرانی" بودن این خودروها تأکید میکرد.
در آن دهه، ایران (و برزیل) تنها دو کشور خارج از آمریکا بودند که به تولید (مونتاژ) محصولات جیپ میپرداختند. این موضوع یک نقطه قوت تبلیغاتی بود که بر "ایرانی" بودن این خودروها تأکید میکرد.
دیدگاهتان را بنویسید